Tworzenie oraz wdrażanie strategii marketingowej
Zarządzanie kontami w social mediach – Facebook, Instagram, LinkedIn oraz innych
Planowanie, tworzenie i publikacja treści, grafik, rolek oraz ich aktywna promocja
Tworzenie angażujących treści pod rolki i posty reklamowe, zwiększających zaangażowanie użytkowników
Angażowanie społeczności poprzez interakcję z użytkownikami, odpowiadanie na komentarze i wiadomości
Administrowanie stroną internetową i dbanie o jej aktualizację, planowanie i tworzenie nowych treści na bloga firmowego
Przygotowywanie treści do firmowego intranetu, komunikacja wewnętrzna
Przygotowywanie materiałów reklamowych
Prowadzenie kampanii reklamowych
Organizowanie eventów, targów, spotkań integracyjnych
Wsparcie działań sprzedażowych
Zarządzanie budżetem marketingowym – optymalizacja wydatków i analiza skuteczności kampanii
Analiza wyników i raportowanie efektywności działań
Monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji
Minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze marketingu, reklamy, PR
Doświadczenie w samodzielnym rozwijaniu social mediów
Doświadczenie w zarządzaniu treścią na stronie www z uwzględnieniem optymalizacji wpisów blogowych pod kątem SEO
Biegła obsługa i znajomość algorytmów platform społecznościowych – Instagram, Facebook, LinkedIn
Doświadczenie w planowaniu, tworzeniu i realizacji strategii obecności marki w social media
Umiejętność zarządzania kampaniami reklamowymi
Praktyczna znajomość programów graficznych oraz umiejętność tworzenia grafik i montażu wideo
Umiejętność tworzenia angażujących treści oraz lekkie pióro
Kreatywność, innowacyjne podejście do działań i zaangażowanie
Samodzielność, inicjatywa w działaniu
Umiejętność budowania dobrych relacji z ludźmi, otwartość oraz nastawienie na dobrą współpracę
Znajomość Google Analytics
Mile widziane
znajomość WordPressa