Inne
praca hybrydowa

Lokalizacja:

Warszawa, Ochota

Data dodania:

2025-05-05

Wymagane umiejętności:

SQL
JIRA

Mile widziane:

Znajomość systemu ISMC Remedy
Znajomość języków skryptowych (np. Python).

Forma zatrudnienia:

Kontrakt B2B, Umowa o pracę

Opis projektu:

Projekt realizowany jest w ramach transformacji systemów IT w obszarze zarządzania siecią (OSS – Operations Support System). Poszukujemy specjalistów do zespołu pierwszej linii wsparcia (L1), odpowiedzialnej za obsługę zgłoszeń użytkowników systemu OSS – narzędzia wykorzystywanego do zarządzania siecią, usługami telekomunikacyjnymi oraz ich utrzymaniem.

Zespół L1 nie świadczy typowego wsparcia helpdeskowego – obsługuje techniczne zgłoszenia użytkowników systemu OSS (zarówno biznesowych, jak i technicznych), dotyczące interfejsu GUI oraz API.

Twój zakres obowiązków:

  • Analiza incydentów zgłaszanych przez użytkowników systemu OSS – wstępne określanie przyczyn i skutków
  • Triage incydentów – ocena i klasyfikacja zgłoszeń w celu ustalenia priorytetu i dalszych kroków
  • Weryfikacja informacji zawartych w zgłoszeniach z wykorzystaniem GUI oraz API systemu
  • Przeprowadzanie napraw danych przy użyciu narzędzi dostarczonych przez dostawcę (np. zapytań SQL, skryptów)
  • Współpraca z zespołami drugiej i trzeciej linii wsparcia, zespołem SRE oraz użytkownikami systemu

Nasze wymagania:

  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Podstawowa znajomość SQL oraz narzędzi do pracy z API (np. Postman)
  • Znajomość narzędzi Jira; znajomość ISMC Remedy będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość środowisk aplikacyjnych opartych na technologii Java i relacyjnych bazach danych
  • Rozumienie architektury mikroserwisowej
  • Wykształcenie wyższe techniczne – preferowane kierunki informatyczne
  • Znajomość języków skryptowych (np. Python) będzie atutem
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego w zakresie dokumentacji technicznej
  • Umiejętność pracy zespołowej oraz komunikatywność
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność w realizacji zadań

To oferujemy:

  • Możliwość pracy w trybie hybrydowym – 2 dni pracy stacjonarnej z biura w Warszawie, 3 dni zdalnie.
  • Możliwość pracy w jednej z wiodących firm w branży telekomunikacyjnej.
  • Odpowiedzialne zadania w zespole doświadczonych ekspertów technologicznych.
  • Stabilne i długofalowe zatrudnienie.
  • Dostęp do platform edukacyjnych, w tym kursów językowych.
  • Pracę z najnowszymi technologiami dostępnymi na rynku.

Benefity:

Prywatna opieka medyczna

Ubezpieczenie na życie

Spotkania integracyjne

Dofinansowanie zajęć sportowych

Interesuje Cię ta oferta?

Sprawdź podobne oferty:

Lokalizacja:

Data dodania:

2025-06-12

Programista
praca hybrydowa

Lokalizacja:

Warszawa, Ochota

Data dodania:

2025-06-10

Analityk
praca na miejscu

Lokalizacja:

Warszawa, Ochota

Data dodania:

2025-06-10

Analityk
praca hybrydowa

Lokalizacja:

Warszawa, Ochota

Data dodania:

2025-06-10

Inne
praca hybrydowa

Lokalizacja:

Siedmiogrodzka

Data dodania:

2025-06-02

Aplikuj

Aplikujesz na stanowisko: IT Support Specialist

Maximum file size: 10 MB
Administratorem danych osobowych jest IT CONNECT Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Warszawie (00-867) przy ul. Chłodnej 51. Dane przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych można uzyskać klikając w link: Klauzula informacyjna RODO.
Klikając "APLIKUJ" wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych w opisanym wyżej procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez IT CONNECT Sp. z o.o. Sp.k.