Obowiązki

Zakres obowiązków:

  • Administrowanie środowisk SAS w zakresie narzędzi Customer Intelligence i pokrewnych
  • Implementowanie usprawnień technicznych zapewniających wymagany poziom dostępności aplikacji
  • Implementowanie zmian mających na celu ułatwienia w zarządzaniu i korzystaniu z aplikacji

 

Wymagania

Wymagania wobec kandydatów:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w administracji lub utrzymaniu systemów IT
  • Umiejętność diagnozowania i analizy problemów aplikacji
  • Umiejętność diagnozowania problemów na podstawie logów
  • Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Doświadczenie w pracy z Linux, Ansible, Bash
  • Otwartość i komunikatywność w kontaktach z zespołem oraz Klientami

 

Atuty

Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość Oracle, Java, SAS
  • Doświadczenie w dziale utrzymania aplikacji, tech support lub pokrewnym
  • Doświadczenie w pracy w metodyce ITIL lub DevOps
  • Znajomość SQL (ansi, pl, t)

 

oferujemy icon

Oferujemy:

  • Udział w utrzymaniu i rozwoju kluczowych systemów największych instytucji finansowych w Polsce
  • Szkolenia SAS
  • Szkolenia Cloud (Azure, GCP, AWS)
  • Szkolenia Oracle (wg potrzeb projektowych)
  • Przyjazną zespołową atmosferę współpracy
  • Możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej i karty sportowej na preferencyjnych warunkach
  • Współpraca na podstawie umowy B2B

 

Lokalizacja: Warszawa

Adres biura:

Al. Jana Pawła II 23 pok. 12

 

00-854 Warszawa

Polska

Kontakt z nami:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

+48 (22) 653 85 92
Designed by Pure Underground Studio