Obowiązki

Zakres obowiązków:

  • Aktualizacja dokumentacji Systemu
  • Optymalizacja i konserwacja Systemu
  • Zapewnienie wydajności /dostępności Systemu na poziomie uzgodnionym z Właścicielem Biznesowym Systemu,
  • Utrzymanie narzędzi administracyjnych (skryptów, programów itd.) potrzebnych do administracji i utrzymania Systemu Teleinformatycznego,
  • Walidacja zakresu wymagań funkcjonalnych kierowanych do realizacji w systemie oraz zapewnienie ciągłości procesów biznesowych wspieranych przez SI.

 

Odpowiedzialność za:

Nadzór nad bieżącą eksploatacją Systemu Teleinformatycznego w tym ścisła współpraca z WBS.

Zarządzanie dostępem Użytkowników do Systemu, zarządzania dostępami administracyjnymi i Kontami Technicznymi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie rozporządzeniami.

Monitorowanie bezpieczeństwa w Systemie:

  • opracowanie, wdrożenie i aktualizacja procedur administracyjnych określających zasady monitorowania oraz stosowany na poziomie administrowanego Systemu obieg informacji o wykrytych zdarzeniach,
  • wdrażanie Środków Ochrony zgodnie z zasadami obowiązującymi w Spółce
  • usuwanie zidentyfikowanych Podatności, w przypadku wykrycia zdarzeń będących Incydentem podjęcie stosownych działań.

Nadzór nad wprowadzanymi zmianami/aktualizacjami wynikających z utrzymania i Rozwoju systemu,

Opiniowanie projektów dokumentów dotyczących Systemu,. Utrzymanie bazy wiedzy niezbędnej do prowadzenia działań operacyjnych specyficznych dla danego Systemu.

Weryfikacja zgodności wykonania zadań dokumentowanych przez Administratorów

W zakresie obsługi zgłoszeń:

  • uczestnictwo w procesie obsługi  Incydentów/problemów w zakresie i na zasadach obowiązujących w spółce
  • koordynacja realizacji rekomendacji po incydentalnych w Systemie

Zadania dla środowisk produkcyjnych i testowych :

  • konfiguracja usług dostępu do SI poprzez tzw. system przesiadek (SSH Proxy Control Panel).
  • konfiguracja Zdalnego Dostępu do Systemu (dla użytkowników i administratorów).
  • koordynacja, wdrożenie zmian oraz testy na środowiskach Systemu
  • zarządzanie dostępem (ZTU, definicja profili, reguł i zasad dostępu do SI).
  • zarządzanie monitorowaniem działania SI.
  • nadzorowanie działania komponentów systemu
  • nadzór nad ewidencją/rejestracją awarii w SI, analiza i budowanie planów zapobiegania im w przyszłości oraz ich wdrażanie.
Wymagania

Wymagania wobec kandydatów:

  • Wysoka kultura osobista
  • Komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość obsługi systemów Linux/Unix
  • Doświadczenie w zakresie utrzymania i administracji SI
  • Znajomość technologii/serwerów aplikacyjnych
  • Doświadczenie w zakresie specyfikowania wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych adresowanych do SI
  • Doświadczenie w zakresie tworzenia planów naprawczych
  • Znajomość rodzajów środowisk testowych, celu i zakresu ich zastosowania (UAT, PreProd, Efficency, Integration, ProdSupp)
  • Znajomość metodyk zwinnych (Agile)
  • Doświadczenie pracy z repozytoriami kodu (Git, GitLab, SVN itp.)
  • Doświadczenie pracy z narzędziami CI/CD (Jenkins, GoCD itp.)
  • Ogólna orientacja w dostępnych na rynku technologiach chmurowych
  • Doświadczenie pracy w modelu DevOps byłoby dodatkowym atutem.

 

oferujemy icon

Oferujemy:

  • Pracę w systemie: zdalna / hybrydowa z Łodzi lub Warszwy
  • Pracę w firmie telekomunikacyjnej
  • Możliwość korzystania z karty sportowej oraz prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach

 

Lokalizacja: Warszawa, Łódź

Adres biura:

Al. Jana Pawła II 23 pok. 12

 

00-854 Warszawa

Polska

Kontakt z nami:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

+48 (22) 653 85 92
Designed by Pure Underground Studio