Analityk Biznesowy/Analityk Kampanii Marketingowych
-
Warszawa
-
✓
Praca hybrydowa
O projekcie
O Projekcie
Zadania projektowe związane z obszarem Data Science i Marketingu koncentrują się na planowaniu, zarządzaniu i analizie efektywności kampanii marketingowych, realizowanych w oparciu o modele ML. Projekt ma na celu wykorzystanie zaawansowanych technik uczenia maszynowego do optymalizacji strategii marketingowych oraz doskonalenie działań promocyjnych w celu osiągnięcia maksymalnej skuteczności i zrozumienia zachowań klientów.
Twój zakres obowiązków
Nasze wymagania
Mile widziane
To oferujemy
Benefity
Zadania projektowe związane z obszarem Data Science i Marketingu koncentrują się na planowaniu, zarządzaniu i analizie efektywności kampanii marketingowych, realizowanych w oparciu o modele ML. Projekt ma na celu wykorzystanie zaawansowanych technik uczenia maszynowego do optymalizacji strategii marketingowych oraz doskonalenie działań promocyjnych w celu osiągnięcia maksymalnej skuteczności i zrozumienia zachowań klientów.
Twój zakres obowiązków
- Będziesz zarządzał(a) planowaniem i realizacją kampanii marketingowych, skierowanych na zwiększenie konwersji zakupu.
- Rozbudowywał(a) istniejące mechanizmy kampanii i testował(a) nowe strategie biznesowe w celu podniesienia skuteczności działań.
- Identyfikował(a) obszary wymagające usprawnienia i przygotowywał(a) wytyczne dotyczące zwiększania wydajności kampanii.
- Definiował(a) najlepsze praktyki zarządzania kampaniami marketingowymi dla klientów.
- Zarządzał(a) wiedzą o klientach oraz przygotowywał(a) wymagania biznesowe do modeli predykcyjnych prognozujących zachowania i preferencje tych klientów.
- Projektował(a) i wdrażał(a) długofalowe programy up-sell, które obejmują różnorodne kampanie w ramach strategii Omnichannel.
- Mierzył(a) wyniki kampanii, w tym wykorzystywał(a) grupy kontrolne i przeprowadzał(a) testy A/B.
- Zarządzał(a) lokalnymi grupami kontrolnymi i współpracował(a) z różnymi jednostkami w firmie.
- Rozwijał(a) narzędzia kampanijne w środowisku SAS oraz pracował(a) w metodyce Agile.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe (ekonomia, metody ilościowe i statystyczne).
- Biegła znajomość SQL. Doświadczenie w zakresie działań na bazach danych i analizy dużych zbiorów danych.
- Doświadczenie w pracy z SAS Enterprise Guide.
- Bardzo dobra znajomość Ms. Office (głównie Excel: tabele przestawne, formuły, Power Point).
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych.
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, umiejętność szybkiej analizy sytuacji, wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji, decyzyjność.
- Znajomość statystyki opisowej i matematycznej umożliwiająca interpretację wyników.
- Zaangażowanie, kreatywność oraz umiejętność samodzielnego organizowania pracy.
- Umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane
- Wiedza na temat rynku telekomunikacyjnego i doświadczenie w tym obszarze.
- Podstawowa znajomość narzędzi GCP – BigQuery, Looker.
- Znajomość technologii SAS CI.
To oferujemy
- Długotrwała współpraca z jednym z liderów branży telekomunikacyjnej.
- Dołączenie do zgranego zespołu, chętnie dzielącego się wiedzą.
- Hybrydowy tryb pracy - 2 dni w biurze, 3 dni zdalnie.
Benefity
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Możliwość pracy zdalnej