Specjalista ds. Zarządzania Dostawcami i Kontraktami IT
-
Warszawa
-
✓
Praca hybrydowa
O projekcie
Praca z ekspertami w obszarze zarządzania dostawcami i kontraktami IT: odpowiadają za strategie zarządzania dostawcami IT, standard kontraktów IT, optymalizacje zasad i modeli współpracy z dostawcami, analizy strategiczne, ocenę współpracy z dostawcami oraz skuteczną operacjonalizację kluczowych kontraktów. Wyróżnia ich strategiczne spojrzenie na dostawców, dbanie o utrzymanie i zwiększenie wartości ze współpracy.
Dołączysz do zespołu otwartych, komunikatywnych ludzi, dbających o przyjazną atmosferę i dobrą współpracę.
Twój zakres obowiązków
Nasze wymagania
To oferujemy
Benefity
Dołączysz do zespołu otwartych, komunikatywnych ludzi, dbających o przyjazną atmosferę i dobrą współpracę.
Twój zakres obowiązków
- Udział w definiowaniu, wdrożeniu i aktualizacji strategii i procesu zarządzania dostawcami w IT, w tym zarządzania ryzykiem oraz stymulowania innowacji od dostawców IT
- Opracowywanie kontraktowych modeli i zasad współpracy z dostawcami usług IT oraz odpowiedzialność za ich skuteczne wdrożenie i stałe doskonalenie
- Udział w strategicznych postępowaniach zakupowych z obszaru IT, w tym przygotowanie merytorycznej części treści zapytania, kryteriów oceny, przeprowadzanie oceny ofert, udział w negocjacjach, a później onboarding dostawcy
- Analiza i wsparcie w zakresie strategicznych umów na usługi IT, pełnienie roli Koordynatora/Managera Umowy, udział w pracach komitetów zarządczych
- Definiowanie, ocena i weryfikacja poziomu świadczonych usług i współpracy z Dostawcami IT, kalkulacja kar umownych
- Wykonywanie analiz efektywnościowych, kosztowych dla obszaru IT, prezentowanie wyników i rekomendowanie zmian
Nasze wymagania
- Doświadczenie w zarządzaniu dostawcami i kontraktami, preferowane w obszarze IT w dużej organizacji
- Znajomość rynku dostawców usług IT
- Zainteresowanie i wiedza o trendach IT i umiejętność jej wykorzystania w swojej pracy
- Doświadczenie w postępowaniach zakupowych na usługi i produkty IT w roli organizacji merytorycznej
- Doświadczenie w tworzeniu i redakcji umów zakupowych IT w części merytorycznej, w tym m.in. specyfikacji usługi, SLA/KPI, modelu rozliczeń
- Umiejętność koordynacji prac zespołów zadaniowych
- Umiejętność partnerskiego challenge`owania jednostek wewnętrznych oraz dostawców a jednocześnie umiejętność budowania i utrzymania relacji
- Samodzielność, proaktywność i zaangażowanie
- Umiejętność uczenia się i stosowania w praktyce nowych umiejętności i rozwiązań
- Umiejętność pracy zespołowej, kreatywność
- Umiejętności analityczne, prezentacji i przekonywania
- Dobra komunikacja biznesowa w języku angielskim
To oferujemy
- Długofalową współpracę z jednym z liderów branży telekomunikacyjnej
- Model hybrydowy: 2 dni w biurze, 3 dni pracy zdalnej
Benefity
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie