Mile widziana znajomość usług telekomunikacyjnych oraz IT – przeprowadzanie testów usług z wykorzystaniem dedykowanych narzędzi i stanowisk pomiarowych
Forma zatrudnienia:
Kontrakt B2B, Umowa o pracę
Opis projektu:
Twój zakres obowiązków:
Umiejętność kreatywnego i logicznego myślenia, zdolności analityczne.
Chęć rozwoju oraz przyswajania dużej ilości informacji dotyczącej architektury usług, metodologii dotyczącej dostarczania i utrzymania usług oraz technologii IT.
Dobre zdolności komunikacyjne i chęć pracy z ludźmi.
Znajomość praktyczna oprogramowania biurowego i komunikacyjnego np.: MS Outlook, MS Teams i inne.
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację pisemną oraz telefoniczną.
Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji.
Gotowość do pracy zmianowej (12h w trybie 24/7/365 – tryb równoważny) – elastycznie ustalany grafik – początkowo praca w zmianach 8h, w ramach szkolenia i adaptacji.
Nasze wymagania:
Kontrola dostępności usług z użyciem narzędzi monitorowania usług oraz analiza danych i raportów;
Zapewnienie informacji o niedostępności usług i statusie ich przywracania,